۵۵%
خرید مجموعه کتاب های Interchange 5th

مجموعه 4 جلدی کتاب های Interchange ویرایش پنجم

0 (0)
مجموعه Interchange شامل سطوح زیر هست: Interchange Intro 5th Interchange 1 5th Interchange 2 5th Interchange 3 5th لازم به ذکر است که تمامی سطوح مجموعه اینترچنج شامل کتاب دانش آموز، کتاب کار و سی دی هستش.

وضعیت:

موجود

قیمت کالا:

1,380,000 تومان

قیمت فروش:

621,000

تومان

تعداد:

300

سایز رحلی : ۲۸.۵ × ۲۱ سانتیمتر است که به ‌اندازه استاندارد A4 نیز نزدیک است.

مجموعه کتاب های Interchange 5th | مجموعه اینترچنج ویرایش پنجم بر تقویت 4 مهارتی زبان تمرکز دارد.

مجموعه کتاب های Interchange 5th | مجموعه اینترچنج ویرایش پنجم سی دی دارد.

مجموعه کتاب های Interchange 5th | مجموعه اینترچنج ویرایش پنجم کتاب کار دارد.

مجموعه کامل کتاب‌های اینترچنج ویرایش پنجم


اکثر زبان آموزان به دنبال راهی برای یادگیری سریع زبان هستند، از این رو دست به هر منبع غیر معتبری میزنند تا بتوانند مهارت اسپیکینگ انگلیسی خود را در کوتاه ترین زمان تقویت نمایند، ولی ما در این متن قصد داریم تا شما را با مجموعه آموزش زبان معتبری از انتشارات کمبریج آشنا کنیم. کتاب های اینترچنج سالیان سال همراه ما بوده اند ولی مطالب موجود در آن ها رضایت بخش نبود و نمیتوانست تمامی نیازهای زبانی خوانندگان را تامین کند. انتشارات انگلیسی کمبریج با تغییر رویکردی که در سال 2017 در این مجموعه ایجاد کرد توانست بیشتر مشکلاتی که اغلب مرتبط با بخش نوشتاری و گفتاری ویرایش چهارم Interchange بوده را در ویرایش جدیدی سری اینترچنج حل نماید. مجموعه کتاب های Interchange 5th دارای چهار جلد از سطح اینترو (افرادی که سطح استارتر هستند) تا سطح 3 (پیشرفته) می باشند که بر اساس سطح بندی زبانی خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.
 

نحوه آموزش در کتاب های اینترچنج ویرایش جدید


در واقع شروع آموزش در هر کتاب با کتاب دیگری متفاوت می باشد و هر کدام راه و رویه خود را دارند، کتاب های Interchange New Edition در ابتدای هر درس بخشی بنام Snapshot را آورده اند که یک عکس با مطالب آموزشی مرتبط با درس ارائه شده است، در این بخش زبان آموزان ذهن خود را آماده یادگیری مطالب می کنند و آرام آرام وارد قسمتی بنام وردپاور می شوند که مطالعه دقیق این قسمت می تواند مانند بمبی، سطح دانش واژگانی شما را دگرگون کند! پس از گذر wordpower شما وارد بخش های زیر می شوید که هر کدام قسمتی از مهارت های شما را تقویت خواهد نمود:

  • بخش Conversation: تقویت کلمات انگلیسی در مکالمات روزمره
  • بخش Grammar Focus: تقویت مهارت گرامر انگلیسی
  • بخش Listening: تقویت شنیداری انگلیسی
  • بخش Speaking: نکات مهم گفتاری زبان
  • بخش جذاب Prespectives: در این قسمت شما به جملاتی برخورد می کنید که سعی در درگیر کردن ذهن شما دارد و می توانید با استفاده از آن ها گذشته خود را به یاد آورید و درباره آن بتوانید توضیحاتی بدهید.
  • بخش Writing: تقویت مهارت نگارشی
  • بخش Reading: در این بخش شما با متنی روبرو می شوید که اطلاعات جامعی رو درباره یک موضوع مشخص به شما ارائه می دهد.
     

یادگیری زبان با استفاده از مجموعه Interchange 5th


Interchange Series در هر سطح خود دارای 16 درس می باشند که هر درس شامل 5 صفحه آموزش زبان و 2 صفحه بررسی مطالب آموخته شده می باشد. در انتهای هر کتاب بخشی با عنوان Activities آورده شده که در یک صفحه به چک آپ میزان یادگیری می پردازد. یکی از ایرادات موجود در سری اینترچنج، تمرکز کم بر روی گرامر می باشد که نویسنده در انتهای کتاب با اضافه کردن Grammar Plus به نوعی خواسته این مشکل را مرتفع سازد (پاسخنامه گرامر پلاس در کتاب آورده شده است). شما با مطالعه 4 سطح این مجموعه می توانید سطح خود را از A1 به B1 برسانید و پس از اتمام این سری، باید سراغ کتاب های پسیج بروید تا مطالب تکمیلی را از طریق این کتاب ها بیاموزید.
 

خرید پک کتاب های اینترچنج ویرایش پنجم با تخفیف ویژه


سوال اکثر زبان آموزان پس از انتخاب کتاب، پیدا کردن مکانی مطمئن برای خرید می باشد، وبسایت آنلاین دنوکالا محلی امن برای خرید کتاب های Interchange ویرایش جدید با تخفیف می باشد که شما می توانید با چند کلیک ساده به محصول مورد نظر خود برسید و آن را خریداری نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال یا پرسش چه قبل از خرید و چ بعد از خرید می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

سوال های خود را در مورد این کالا مطرح نمایید!

  • محصولات مرتبط

up-head
فروشگاه اینترنتی دنوکالا یکی از برترین منابع خرید انواع محصولات است. هدف ما بر دسترسی راحت مخاطبان به تمامی محصولات مورد نیاز، با بهترین کیفیت و حداقل قیمت است. خرید آنلاین تمامی محصولات تنها با چند کلیک فراهم شده است.
نماد اینماداعتبار سنجی سایت دنو